keskiviikko 10. toukokuuta 2017

                                                       KOHTI KESÄÄ

Kulunut alkuvuosi on sisältänyt monia ilontäyteisiä hetkiä kanssanne kurssien ja luentojen merkeissä. Kiitokseni kuuluu jokaiselle teistä, jotka olette tulleet luokseni ja kuuntelemaan minun totuuttani❤ Näissä merkeissä jäänkin nyt pienelle kesätauolle, tosin yksittäisiä pistokeikkoja saattaa tulla jos emme "jaksa" syksyyn saakka, jossa onkin jo sovittuja tapahtumia, niistä myöhemmin lisää.

Ja olen kuitenkin henkilökohtaisten istuntojen merkeissä liikenteessä ja seuraavaksi Kauhajoella nuortentalo Räimiskällä ke 17.5 sinua palvelemassa☺

Lisäksi innoissani ilmoitan että olen 21.-23.7. perinteisillä Kristiinankaupungin kesämarkkinoilla jälleen, niinpä sinulla on tiedossa ihana kesämatka tähän kauniiseen kaupunkiin.

Myöskin tänne blogiini on tulossa pian kirjoitus"Enkeli tuli luokseni", siispä jää kuulolle.

Minä olen -Tähtien Poika Mika Kristian- ja minä lähestyn sinua hyvyydellä❤


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti